Natamamlıq sindromu...
Siyasətdə nəticənin
olmamasının özü də bir nəticədir prinsipi ilə yaşayan, ancaq nə cəmiyyət nə də
ki, müxalifət daxilində ciddi siyasi fiqur və alternativ siyasi qüvvə kimi
qəbul edilməyən “yeni qüvvə”nin
missiyasina diqqət yetirək. Söhbət vaxtilə AMİP-in katiblərindən biri olan,
sonrada isə liderinə arxa çevirərək Müsavat Partiyasında və AXCP-də “siyasi
dilmanc” funksiyasını daşıyan İlqar Məmmədovdan gedir. Bu şəxs adı çəkilən
təşkilatlarda təmsilçiliyi dönəmində xaricdəki dairələrlə qrant
sövdələşmələrində qeyri-səmimi mövqe sərgiləməsi səbəbindən bu qurumlardan
mədəni şəkildə uzaqlaşdırıldı. Xatırladaq ki, İlqar Məmmədov dünyada “rəngli inqilabların” əsas
ideya rəhbəri, məşhur maliyyə fırıldaqçısı Corc Sorosun yaratdığı Soros
Fondunun Azərbaycandakı Açıq Cəmiyyət İnstitutunun İdarə Heyətinin üzvü kimi
xaricdən aldığı qrantlarla antiazərbaycan fəaliyyəti ilə tanınıb.
Xatırladım
ki, İlqar Məmmədov 2013-cü ildə qanunsuzluqlara yol verdiyi üçün polis
tərəfindən saxlanılıb. Yaxın Şərq ölkələrində baş verən inqilabların təsiri
altında 2013-cü il yanvarın 24-də İsmayıllıya gedərək, rayon sakinləri arasında
polisə müqavimət göstərmək, heç kimə tabe olmamaq, nəqliyyat vasitələrinin
yolunu bağlamaq kimi ictimai-siyasi sabitliyin pozulmasına yönələn çağırışlar
etmişdi. O törətdiyi bu əmələ görə 7 il həbs cəzası almışdı. 2018-ci ilin
avqustun 13-də isə Şəki Apellyasiya Məhkəməsi onun azadlığa buraxılması barədə
qərar verdi.
Özünü
cəmiyyətə yeni “siyasi qüvvə” kimi
təqdimatdan sonra REAL sədri ötən müddətdə hansısa bir yeni xətt, yeni fəaliyyət, yeni yanaşma metodu ilə
fərqlənmədi, əslində müxalifətdaxili intiriqaların dərinləşməsində xüsusu rol
oynadı. İlqar Məmmədov virtual müxalifətçilik funksiyasını yerinə yetirməklə
sosial baza kimi “trollar” şəbəkəsindən radikal müxalif rəqiblərini sıradan
çıxarmaq üçün vasitə kimi istifadə etdi. Ancaq bu “yeni metod” da işə yaramadı.
Çünki ümumən radikal müxalifətin fəaliyyəti yalnız sosial şəbəkələr
müstəvisində quruldugundan virtual məkan savaşları da tərəflərin tam
mahiyyətini üzə çıxardı.
REAL
sədrinin primitiv siyasi mübarizə metodlarından istifadə etməsi və sərsəm
bəyanatları onun natamam siyasətçi obrazını
formalaşdırır. Siyasi diletant, natiqlik qabiliyyəti
olmayan və ətrafına ciddi elektorat toplaya bilməyən İlqar Məmmədov son
dönəmlərdə fəaliyyətini əsasən mənbəyi
bəlli olmayan xarici qurumların “statistikaları” üzərində quraraq bundan
spekulyasiyalar etməkdədir.
Onun bu günlərdə facebook
hesabından “Anti-sosial siyasət necə olur ki?” başlıqlı bir “yazısı” diqqəti
cəlb etdi. Siyasətdən kilometrlərlə uzaq olan Məmmədovun iqtisadi-sosial təhlil
qabiliyyətinin də sıfır olması bu yazıdan bir daha aydın oldu. Belə ki, REAL
sədri heç bir mənbə göstərmədən ABŞ-in hansısa ( ola bilər ki, Sorosa yaxın
hansısa qurum) bir qrup aliminin tibbi statistik araşdırmasına istinad
edib. Bildirir ki, 192 ölkə üzrə
tədqiqatlar aparılıb və xəstəliklər üzrə yaş həddinin dünya üzrə 65 oldugu “üzə
çıxıb”. Ermənistandakı
göstərici dünya üzrə ortalamaya yaxın, Gürcüstanda 60 yaş, Azərbaycanda isə 58 yaş müəyyən
edilib.
Ən maraqlısı da odur ki, İlqar Məmmədov “təhlil” və “muqayisələr” apararaq belə qənaətə gəlib
ki, xəstəliklər üzrə yaş həddinin belə olmasında “səbəb” Azərbaycanda səhiyyə,
təhsil, qidalanma, ümümən yaşayış səviyyəsinin Ermənistan və Gürcüstandan aşagı
olmasıdır. Bu “dəyərləndirməni” aparan adamın ümumiyyətlə müqayisəsi qüsurludur.
Əvvəla ABŞ-ın hansısa qrup alimlər tərəfindən belə bir tibbi statiskanın
ölkələrin müvafiq rəsmi qurumlarına istinad etmədən aparması sübyektiv
yanaşmanı otraya qoyur. Digər tərəfdən
Azərbaycan, Gürcüstan və Ermənistanın İlqar Məmmədovun təhlil etdiyi
kriteryalarla müqayisəsi göstərir ki, onun ümumiyyətlə Azərbaycandakı inkişafdan
və əhalinin sosial durumundan xəbəri yoxdur.
İstər təhsil, səhiyyə, istərsə də yaşayış
səviyyəsinə görə Azərbaycan bu iki ölkələri birgə götürdükdə dəfələrlə üstündür.
2019-ci ilin dövlət büdcəsinin 33,4 faizinin məhz sosialyönümlü
xərclərə ayrılması bir daha təsdiqlədi ki, sosial müdafiənin təmin edilməsi
ölkə rəhbərinin daim diqqət mərkəzində olan məsələdir. Büdcənin real göstəriciləri və
artım səviyyəsi istənilən dövlətdə təkcə vətəndaşların yaşayış səviyyəsini
deyil, ümumən hökumətin fəaliyyətinin səmərəliliyini, faydalı iş əmsalını dəyərləndirməyə
imkan verir. Azərbaycanın 2019-cu il dövlət büdcəsinin gəlirləri 23 milyard 168
milyon manat təşkil edir. Müqayisə üçün deyək ki, Gürcüstanın dövlət büdcəsi bu
il 4,8 mlrd.dollar, Ermənistanın isə 3,35 mlrd.dollar səviyyəsindədir.
Azərbaycanın təkcə bu il müdafiə qabiliyyətinin və milli təhlükəsizliyinin təmin edilməsinə
3,37 mlrd. manatın ayrılması nəzərdə tutulub ki ( təxminən 2 milyard dollar),
bu da 2018-ci illə müqayisədə 4,6% çoxdur. Bu rəqəm Azərbaycanın regionda
siyasi, iqtisadi və hərbi gücünü əyani şəkildə göstərir.
Dövlət Statistika Komitəsinin
verdiyi göstəricilərə əsasən, respublika və Bakı şəhəri üzrə 60 yaşdan yuxarı
yaş qruplarına görə əhalinin sayının artan dinamikası müşahidə edilir. Bu,
xüsusən 60-74, 75-89 yaş qruplarında özünü daha çox büruzə verir. Orta ömür
həddi isə 75.2-dir (kişilər 72.7,
qadınlar 77.6).
Azərbaycan Cənubu Qafqaz
regionunda dayanıqlı siyasi mövqeyi və iqtisadi potensialı ilə bu cografi
arealda ümumi iqtisadi inkişaf istiqamətlərini müəyyən edən ölkə kimi qəbul
olunur. Prezident İlham Əliyevin 2018-ci il oktyabrın 30-da imzaladığı
“2019-2030–cu illər üçün Azərbaycan Respublikasının Məşğulluq Strategiyası”
Sərəncamında Məşğulluq Strategiyasının icrası dövründə işsizlik və yoxsulluq
səviyyəsi azalıb, əhalinin gəlirləri, o cümlədən əməkhaqqı daha da yüksəlib.
Təkcə bu il əməkhaqqları 38 faiz artırılıb. Ölkə üzrə işsizlik səviyyəsi 5
faiz, yoxsulluq həddi isə 4,9 faizdir.
İşgalçı Ermənistan və dost ölkə
olan Gürcüstan üzrə müqayisə aparaq.
BMT-nin beynəlxalq
araşdırma qrupunun hazırladığı "Xoşbəxtlik haqqında ümumdünya hesabatı -
2018" adlı sənəddə də Ermənistan 129-cu sırada qərarlaşıb. Ötən illə
müqayisədə 8 pillə geriləyib. Araşdırmalar dünyanın 156 dövləti arasında həyat
şəraiti, sosial dəstək və korrupsiyanın səviyyəsi göstəriciləri əsasında
aparılıb. Bütün transmilli layihələrin həyata keçirilməsində kənarda qalan Ermənistanda həyat şəraitinin ildən-ilə
pisləşdiyi hesabatda xüsusi qeyd olunub.
Ermənistan Milli Statistika
Xidmətinin 2018-ci il məlumatına əsasən, ölkə MDB-də yoxsulluq göstəricisinə
görə üçüncü yerdədir. Ölkədə yoxsulluq səviyyəsi 35 faizi ötüb. Daha dəqiq
desək, hər 4 vətəndaşdan biri yoxsuldur. Bir çox təşkilatların hesabatlarında
isə bu göstərici bir qədər də yüksək - 37 faizdən çox göstərilir.
Beynəlxalq Əmək Təşkilatının hesabatına görə, Ermənistanda işsizlik səviyyəsi 20
faizə yaxındır. Lakin ekspertlər hökumətin real statistikanı gizlətdiyini,
işsizliyin 32 faizi keçdiyini bildirir.
Erməni KİV-lərinə müsahibə verən Ermənistan
İşəgötürənlər Birliyinin sədri Qaqik Markaryan ölkədə qiymət artımı dalğasının
mümkün nəticələrindən danışıb. O qeyd edib ki, Ermənistan hökuməti ölkədəki
yoxsulluq göstəricilərinə biganəlik nümayiş etdirir: “Qiymət artımı yoxsul
təbəqənin istehlak etdiyi məhsullara şamil olunduğu üçün yoxsulluq həddi 35-40
faizə çatıb”.
Eyni zamanda iqtisadiyyatının
çox hissəsini kənd təsərrüfatı təşkil edən Ermənistan iqtisadiyyatı heç bir
prespektiv vəd etmir. “Forbes” jurnalının hesabatına görə "Dünyanın ən pis
iqtisadiyyatları" olan ölkələri sırasında Ermənistan ikinci yerdə
dayanır.
Ermənistanın Təhsil və Elm
naziri Araik Arutyunyan bu yaxınlarda News.am saytına müsahibəsində bildirib:
“On il ərzində müəllimlərin əmək haqqı artırılmayıb. Yaxın gələcəkdə
müəllimlərin maaşlarının artırılacagını desəm yalan söyləmiş olaram. Hazırda
iqtisadi islahatları gözləyirik. Ötən il
ali məktəblərdə direktorların maaşları qənaət və daxili imkanlar hesabına təmin
ediblər. Bu il direktorlar Təhsil və Elm Nazirinə müraciət ediblər ki, artıq
eyni əmək haqqlarını da ödəyə bilməyəcəklər”.
Gürcüstanda əhalisnin isə
21,9%-i mütləq yoxsulluq səviyyəsində yaşayır. Gürcüstan Milli Statistika
İdarəsinin 2018-ci ilin yekunlarına dair məlumata görə, ötən il ölkənin
şəhərlərində yoxsulluq səviyyəsi 18,6%, kənd yerlərində isə 26,6% təşkil edib. Qadınlar
arasında yoxsulluq səviyyəsi 21,6%, kişilər arasında isə 22,4% olub. Gürcüstanda
işsizlik səviyyəsi isə 13,9% təşkil edib.
REAL sədrinin siyasətdə piyada
oldugu kimi, sosial-iqtisadi sahədə də qüsurlu təhlillər aparması bir daha onun
yarımçıqlıgından xəbər verir. Azərbaycanın qonşu ölkələrlə müəyyən sahələrdə
ugursuz müqayisəsi çox mətləblərə aydınlıq gətirir. Biz sadəcə Azərbaycanın
inkişaf göstəricilərinin çox cüzi hissəsini sadaladıq. Faktlara söykənmədən
qərəzli hesabatlara, “statistik təhlillər”ə istinad etmək bu tip insanların
inkarçı və xəstə təfəkkürə sahib olduqlarını göstərir. Cəmiyyəti belə
“yeniliklərlə” özünə cəlb etmək olmaz.
Комментарии
Отправить комментарий