İxtisar olunan strukturlarda çalışan vətəndaşlar işlə təmin olunacaq Dövlət siyasətinin mərkəzində insan amili dayanır
Azərbyacanda ugurla həyata keçirilən struktur
islahatları idarəetmə sisteminin təkmilləşməsinə xidmət edir. Aparılan islahatlar
nəticəsində idarəetmə sistemindəki paralellik və təkrarçılıq aradan qaldırılır,
operativ idarəçilik mexanizmi formalaşır. Hər bir inkişaf edən ölkədə
struktur islahatlarının aparılması son dərəcə zəruridir. Belə ki, bəzi qurumlar
əksər hallarda bir-birinin fəaliyyətini təkrarlayır ki, bu da həm mürəkkəb
strukturun formalaşmasına, həm də bürokratiyaya səbəb olur. Məhz 2016-cı ilin
26 sentyabr tarixində keçirilən referendumdan sonra bu əngəllərin aradan
qaldırılması, daha təkmil struktur mexanizminin yaradılması istiqamətində mühüm
addımlar atıldı.
Dövrün tələblərinə uyğun
şəkildə dövlət idarəçilik sisteminin təkmilləşdirilməsi, icra hakimiyyəti
orqanlarının fəaliyyətinin yenidən təşkili, ictimai münasibətlərin
tənzimlənməsi və digər bu kimi məsələlərin həlli ilə bağlı islahatların həyata
keçirilməsi adi və zəruri praktikadır. Ölkə vətəndaşları tərəfindən referendum yolu ilə 3 il öncə Əsas
Qanunun 23 maddəsində dəyişiklik və 6 yeni maddənin əlavə edilməsinin də
başlıca hədəfi dövlət
idarəetmə sistemini daha da təkmilləşdirmək, mərkəzi icra hakimiyyətinin
səmərəli fəaliyyətini təmin etmək, iqtisadi sahədə islahatlar kursuna uyğun
yeni çevik və effektiv idarəetmə mexanizmi formalaşdırmaqdan ibarət idi. Dəyişikliklərin böyük qismi sırf insan hüquq və
azadlıqları ilə bağlı olub, bu sahədə daha səmərəli təminat mexanizmləri formalaşdırmaq
məqsədi daşıyırdı. Birmənalı şəkildə demək olar ki, dövlət idarəçiliyinin təkmilləşdirilməsi məqsədilə həyata keçirilən
struktur islahatları əslində 2016-ci ildən bəri həyata keçirilən dərin hüquqi
və institusional islahatların davamıdır.
Struktur islahatlarının fəlsəfəsi hansısa
qurumların ləğv edilməsi, ixtisarı və birləşdirilməsi yolu ilə dövlət
büdcəsinin vəsaitlərinə qənaət edilməsi kimi anlaşılmamalıdır. Düzdür, məsələdə
bu amillər də mühüm rol oynasa da əsas məqsəd idarəçiliyin maksimum
sadələşdirilməsi və onun effektivliyini təmin etməkdən və təkmil idarəçilik
vasitəsilə iqtisadiyyatda daha ciddi uğurlar qazanmaqdan ibarətdir. Dövlət
idarəetmə aparatının işi çevik və özünə aid məsələləri qısa vaxt ərzində yüksək
keyfiyyətlə həll etmək mexanizimləri üzərində qurulmalıdır. Qarşıya qoyulan
vəzifə də idarəçiliyin optimal səviyyədə
təşkil edilməsidir. Şübhəsiz ki, Azərbaycan siyasi və iqtisadi sahədə eləcə də
digər sahələrdə apardıgı islahatlar zamanı beynəlxalq təcrübəni də nəzərdən
keçirir. Lakin qazanılmış beynəlxalq təcrübə oldugu kimi deyil milli xüsusiyyətlər nəzərə alınmaqla tətbiq edilir.
Effektivliyin əmsalı da buna adekvat olur. Təsadüfi deyil ki, Davos İqtisadi Forumunun
“Qlobal Rəqabətlilik 2019” hesabatına əsasən Azərbaycan 140 ölkə arasında
“Dövlət tənzimlənməsinin yükü” alt-indikatoru üzrə əvvəlki illə müqayisədə 3
pillə irəliləyərək 12-ci yerdə qərarlaşıb və Avstriya, Belçika və Danimarka
kimi ölkələri geridə qoyub. Bu fakt təsdiq edir ki, ölkə başçısının rəhbərliyi
altında ölkədə effektiv dövlət idarəetmə aparatı yaranıb.
Aparılan struktur
islahatları zamanı ləgv edilmiş qurumlarda çalışan vətəndaşların işlə təminatı
məsələsi də dövlətin diqqət mərkəzindədir. Prezident İlham Əliyev Bakının
Sabunçu rayonunun Pirşağı qəsəbəsində Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin əsaslı
şəkildə yenidən qurulan Tərəvəzçilik Elmi-Tədqiqat İnstitutunun və “Kartof və
tərəvəz toxumları istehsalı” kompleksinin açılışında bildirib: “Hazırda Kənd
Təsərrüfatı Nazirliyində və digər dövlət qurumlarında struktur islahatları
aparılır. Bu islahatların bir məqsədi var ki, biz işimizi daha da yüksək
səviyyədə quraq. Onu da bildirməliyəm ki, mövcud strukturlarda, ixtisar olunan
strukturlarda çalışan vətəndaşlar işlə təmin olunacaqlar. Kənd təsərrüfatında
heç bir ixtisar gözlənilmir və digər strukturlara da tapşırılıb ki, islahatlar
ixtisarlara gətirib çıxarmasın. Yəni, o müəssisələrdə, o xidmətlərdə,
agentliklərdə çalışan vətəndaşlar bilsinlər ki, onların məşğulluğu daim diqqət
mərkəzindədir”.
Birinci vitse-prezident
Mehriban Əliyevanın bu günlərdə
“Hərbiləşdirilmiş Mühafizə Dəstəsi” MMC-də çalışan və işdən ixtisar
olunan əməkdaşların müvafiq işlə təmin edilməsi barədə “Azərenerji” ASC-yə
göstəriş verməsi də dövlətin vətəndaşların sosial məsələlərinin həllinə həssas
münasibətini təcəssüm etdirir. Birinci vitse-prezident işçilərin əmək
hüquqlarının bərpa olunması şərti ilə məsələnin operativ həllinə dair tapşırıq
verməsi bir daha göstərir ki, aparılan struktur islahatları zamanı ixtisar
olunan insanların məşgullugu daim diqqət mərkəzində saxlanılır. Struktur islahatları desentrilizasiya siyasətinin
tərkib hissəsi olmaqla dövlətin yükünü azaltmağa, liberal iqtisadi
münasibətlərin formalaşmasına xidmət edir.
Struktur islahatları nəticə
etibarı ilə məhsuldarlığın artırılması, ölkəyə daha çox investisiya cəlb
edilməsinə və yeni iş yerlərinin yaradılmasına gətirib çıxarıb. Dünyanın bir çox reytinq rəşkilatları müxtəlif sahələr
üzrə Azərbaycanın inkişaf indeksini ən yüksək pillələrdə müəyyən edir. Həyata
keçirilən islahatlar nəticəsində iqtisadiyyatın, sənayenin ən müxtəlif
sahələrində olduqca münbit biznes mühiti yaranıb. Ümumidaxili məhsul istehsalı
sahəsində özəl sektorun xüsusi çəkisi artıb. Aparılan ugurlu iqtisadi
islahatlar Azərbaycanın dünya iqtisadiyyatındakı mövqelərini gücləndirir.
Azərbaycan ABŞ-ın tanınmış "The Heritage Foundation" analitik
mərkəzinin tərtib etdiyi 2019-cu il üzrə İqtisadi Azadlıq İndeksində 7 pillə
irəliləyərək mövqeyini xeyli yaxşılaşdırıb.Yeni tərtib olunmuş indeksdə
Azərbaycan 65,4 bal toplamaqla (il üzrə 1.1 bal daha yaxşı) 180 ölkə arasında
60-cı yeri tutub. İndeksdə bildirilir ki, Azərbaycan "əmlak hüququ",
"investisiya azadlığı", "dövlət xərcləri", "məhkəmə
sisteminin effektivliyi" və "hökumət bütövlüyü" kimi
kateqoriyalar üzrə mövqelərini yaxşılaşdırıb. Xatırladım ki, Türkiyə reytinqdə 69-cu, Qırğızıstan - 79-cu,
Rusiya - 98-ci, Belarus - 104-cü, Tacikistan - 122-ci, Özbəkistan - 140-cı,
Ukrayna - 147-ci, Türkmənistan isə 164-cü pillədə qərarlaşıb.
Xalqa xidməti əsas tələb, vəzifə
kimi müəyyənləşdirən cənab İlham Əliyevin irəli sürdüyü bu prinsip daim
qüvvədədir. “Xalq prezidenti seçir, prezident də xalqın qarşısında cavab
verməlidir. Əgər xalq onun fəaliyyətini dəstəkləyirsə, ona inanırsa, bu, ən
böyük mükafatdır”. Ölkə başçısına xalqın dərin inamı da onun belə idarəetmə
prinsiplərinə yanaşmasından, hakimiyyəti yalnız vətəndaşlara xidmət vasitəsi
kimi dəyərləndirməsindən irəli gəlir.
Комментарии
Отправить комментарий