Avropa parlamenti ermənipərəst dairələrin ideoloji mərkəzi rolunda
Azərbaycan aparıcı beynəlxalq təşkilatlar
çərçivəsində özünün maraq və mənafeyini maksimum dərəcədə təmin edib. Bu gün
Azərbaycanda heç bir kənar təsir və diktə altında hərəkət etməyən, xalqın
maraqlarını, mənafeyini müdafiə edə bilən hakimiyyət mövcuddur. Rəsmi Bakı ilə
təzyiq və təhdid dilində danışmaq mənasızdır. Çünki bu gün Azərbaycan
praqmatik, dünya siyasi arxitekturasının reallıqlarına cavab verən xarici
siyasət xətti yürüdür və heç bir dövlətin, beynəlxalq təşkilatın öz daxili
işlərinə qarışmasına qətiyyən imkan vermir. Ölkə iqtidarının xalqın dəstəyinə
arxalanması, hər bir məsələdə milli maraqları önə çəkməsi sayəsində
Azərbaycanın xarici siyasəti dövlətin maraq və təhlükəsizliyinə qarşı yönələn
istənilən təhdidə çevik müqaviməti təmin edir. Məhz bu amil ölkəmizə qarşı yönəlmiş bütün
neqativ meyilləri neytrallaşdırır, Azərbaycanı beynəlxalq səviyyədə söz
sahibinə çevirir.
Avropa
Şurasının tamhüquqlu üzvü olan respublikamızın avrostrukturlara inteqrasiya
prosesində BMT, ATƏT, Avropa Birliyi, NATO kimi təşkilatlarla sıx əməkdaşlığı
hüquqi dövlət və vətəndaş cəmiyyəti quruculuğu prosesinin dönməzliyinə etibarlı
təminat kimi qiymətləndirilir. Azərbaycanın BMT-dən sonra dünya miqyasında ən
çox ölkənin təmsil olunduğu nüfuzlu beynəlxalq təsisat - Qoşulmama Hərəkatı ilə
əməkdaşlığı da bu baxımdan xüsusi əhəmiyyət kəsb edir.
Azərbaycan müstəqilliynin ilk günlərindən Qərblə tərəfdaşlıq, bərabərhüquqluluq, qarşılıqlı etimad prinsiplərinə əsaslanan əlaqələr qurmaq üçün davamlı cəhdlər edib, amma təəssüf ki, bu səmimi siyasət Qərb tərəfindən lazımnıca qiymətləndirilməyib. Respublikamız müstəqil siyasət yürütmək haqqına, beynəlxalq hüquqa, milli dəyərlərə və digər bu kimi prinsiplərə etinasız münasibət bəsləyən, öz fəaliyyətini tabeçilik, diktat prinsipləri üzərində quran bəzi Qərb strukturlarına inteqrasiyanın mümkünsüzlüyünü görür və bunun zərərli olduğunun fərqindədir. Azərbaycan dövlətinin son hədəfi öz müstəqilliyini, suverenliyini, ərazi bütövlüyünü, vətəndaşlarının təhlükəsizliyini və cəmiyyətin layiqli inkişafını təmin etməkdir. Bu hədəfləri təmin etmək üçün Azərbaycan öz xarici siyasətinin prinsiplərinə dönmədən riayət edir.
Azərbaycan müstəqilliynin ilk günlərindən Qərblə tərəfdaşlıq, bərabərhüquqluluq, qarşılıqlı etimad prinsiplərinə əsaslanan əlaqələr qurmaq üçün davamlı cəhdlər edib, amma təəssüf ki, bu səmimi siyasət Qərb tərəfindən lazımnıca qiymətləndirilməyib. Respublikamız müstəqil siyasət yürütmək haqqına, beynəlxalq hüquqa, milli dəyərlərə və digər bu kimi prinsiplərə etinasız münasibət bəsləyən, öz fəaliyyətini tabeçilik, diktat prinsipləri üzərində quran bəzi Qərb strukturlarına inteqrasiyanın mümkünsüzlüyünü görür və bunun zərərli olduğunun fərqindədir. Azərbaycan dövlətinin son hədəfi öz müstəqilliyini, suverenliyini, ərazi bütövlüyünü, vətəndaşlarının təhlükəsizliyini və cəmiyyətin layiqli inkişafını təmin etməkdir. Bu hədəfləri təmin etmək üçün Azərbaycan öz xarici siyasətinin prinsiplərinə dönmədən riayət edir.
Azərbaycanın hərtərəfli inkişafı
antiazərbaycan dairələrin təsiri altında olan bəzi qurumlarda məyusluq hissi
doğurur. Ölkəmizin əldə etdiyi davamlı uğurları həzm edə bilməyən bədnam
qüvvələrin Azərbaycanda həyata keçirilən iqtisadi, siyasi və hüquqi
islahatların üzərinə kölgə salmaq, ölkənin beynəlxalq imicinə zərbə vurmaq
cəhdləri ən müxtəlif zamanlarda olub və hər dəfə də fiaskoya uğrayıb.
Avropa Parlamentinin də bu
günlərdə Azərbaycanla
bağlı qəbul etdiyi növbəti qərəzli qətnamə bunun əyani təsdiqidir. Yanvarın 17 də Avropa Parlamentində
Azərbaycanla bağlı aparılmış müzakirələr və Mehman Hüseynovla bağlı qəbul
olunmuş qətnamə Avropada erməni diasporu, ermənipərəst dairələr və
anti-Azərbaycan qüvvələr tərəfindən təşkil olunmuş qərəzli şoudur.
Avropa Parlamenti tərəfindən qəbul olunmuş “Mehman
Hüseynovla bağlı təcili qətnamə”nin müzakirələrində ilk çıxış edən AP üzvü,
eyni zamanda Avronest Parlament Assambleyasının həmsədri Rebekka Harms
(Almaniya, Yaşıllar qrupu) məsələ ilə bağlı Azərbaycanlı həmkarları ilə
təmaslar qurmağa çalışdığını iddia edib. Maraqlıdır ki, AP-də keçirilən təcili
dinləmələr ilə bağlı AP tərəfindən nə Milli Məclisə, nə Azərbaycan XİN-nə, nə
də Azərbaycanın Brüsseldəki Səfirliyinə hər hansı müraciət daxil olmadığı
bildirilir.
Müzakirələrdə çıxış edən (müzakirələrdə iştirak edən Aİ-nin ən yüksək
səviyyəli rəsmisi) Avropa İttifaqının Ticarət Komissarı Sesilia Malstrom öz
nitqində Aİ-nin məsələni yaxından izlədiyini və Azərbaycan Hökumətinin bu
məsələdə əməkdaşlıq etdiyini vurğulayıb və qeyd edib ki, Aİ diplomatik
nümayəndələri M.Hüseynova baş çəkiblər, o aclıq aksiyasını dayandırıb və
səhhətinə ciddi təhlükə yaradan vəziyyət yoxdur. Qətnamədə xüsusi ağırlıq
verilən məqamlardan biri Azərbaycan qey, lesbian və digər seksual azlıqların və
ya LGBT icması adlanan şəxslərin hüquqlarının müdafiəsidir.
Strasburqa AP üzvləri ilə görüşlər keçirərək hər kəsi sifariş əsasında qurduqları şouya inandırmağa çalışan Emin Hüseynovun səsvermə öncəsi deputatlara isterik şəkildə yazdığı müraciəti bir daha onu göstərir ki, bu insanı qardaşı Mehman Hüseynovun taleyi maraqlandırmır, o, bu oyundan əldə edəcəyi şəxsi maraqlarını güdür və onun havadarlarının sifariş etdiyi musiqini ifa edir.
Diqqətimizdən yayınmayan bir məqam da AP-nin qəbul etdiyi qətnamə barədə ilk məlumatın erməni mətbuatında işıqlandırılmasıdır. Görünür qətnamənin qəbulunu onlar gözləyirdilər. Şübhəsiz ki, bu məsələdə AP dəyirmanına su tökənlərin kim olduğu heç kimə sirr deyil.
Strasburqa AP üzvləri ilə görüşlər keçirərək hər kəsi sifariş əsasında qurduqları şouya inandırmağa çalışan Emin Hüseynovun səsvermə öncəsi deputatlara isterik şəkildə yazdığı müraciəti bir daha onu göstərir ki, bu insanı qardaşı Mehman Hüseynovun taleyi maraqlandırmır, o, bu oyundan əldə edəcəyi şəxsi maraqlarını güdür və onun havadarlarının sifariş etdiyi musiqini ifa edir.
Diqqətimizdən yayınmayan bir məqam da AP-nin qəbul etdiyi qətnamə barədə ilk məlumatın erməni mətbuatında işıqlandırılmasıdır. Görünür qətnamənin qəbulunu onlar gözləyirdilər. Şübhəsiz ki, bu məsələdə AP dəyirmanına su tökənlərin kim olduğu heç kimə sirr deyil.
Avropa Parlamentinin
qətnaməsinin heç bir qüvvəsi yoxdur və zaman-zaman bəzi qüvvələrin Azərbaycan
əleyhinə bu kimi alətlərdən istifadə etdiklərinin şahidi olmuşuq. Lakin bu da
bir həqiqətdir ki, belə alətlərdən istifadə edən şəxslər elə M.Hüseynov
kimilərinin taleyi üzərində öz məkrli planlarını reallaşdırmağa çalışırlar. Digər
tərəfdən, Azərbaycan Avtopa İttifaqının üzvü deyil və bu kimi qurumların qəbul
etdiyi qərarlar Azərbaycan üçün heç bir əhəmiyyət kəsb etmir.
“Qətnamə” müəllifinin kimliyinə
nəzər salsaq görərik ki, o bütün post-sovet məkanında rəngli inqilabların
müəllifi kimi tanınan Sorosa çox məhrəm şəxsdir. Rebekka Harms rəngli
inqilabların ilhamvericisi və dəstəkvericisi qismində çıxış edir. Eyni zamanda,
Avronestdə daima bu cür məsələləri dəstəkləyib. R.Harmsın Ukraynada fəaliyyət
göstərən və “beçinci kolon” kimi qəbul edilən qüvvələrlə əməkdaşlıgı
deyilənlərə fakt ola bilər.
Bu qətnamə Avropa Parlamentinin
fəaliyyətinin obyektivliyini bir daha şübhə altına alır. Çünki
Avropa Parlamentinin 20 ildən artıq müddətdə bir milyondan çox azərbaycanlı
qaçqın və məcburi köçkünün hüquqlarının pozulmasına biganə mövqe nümayiş
etdirdiyi halda, ciddi araşdırma aparmadan əsassız qətnamə qəbul etməsinin
başqa izahı ola bilməz. Avropa Parlamentinin qəbul etdiyi bu qərəzli qətnamə
Azərbaycanın inkişafına qısqanc münasibətin ifadəsi kimi dəyərləndirilməlidir.
Bu gün Avropa ölkələrinin böyük əksəriyyəti insan hüquq və azadlıqlarının
təminatı ilə bağlı ciddi problemlər yaşayır. Fransada, Belçikada, Böyük Britaniyada, Almaniyada
sosial problemlərin həlli ilə baglı geniş aksiyaların təşkil edilməsi və yüzlərlə
aksiyaçıların həbsi, polis zorakılıqları Avropa Parlamentinin nədənsə yadına da
düşmür.
Aşkar görünür ki, regionda müstəqil siyasət yürüdən, geosiyasi təzyiqləri inamla dəf edən respublikamıza təzyiq "rıçaq"larını itirmələri ilə qətiyyən barışa bilməyən müəyyən qurum və təşkilatlar ənənəvi spekulyasiyalarından əl çəkmək istəmirlər. Bəzi hesabatlarında Azərbaycanla
bağlı ifrat qərəzin yer alması, kiçik nöqsanların həddən artıq şişirdilməsi
ölkə ictimaiyyətinin haqlı narazılığına səbəb olur. Xüsusən də bu çirkin
kampaniyaya Avropa və dünya miqyasında müəyyən nüfuza malik təşkilatların
qoşulması, sadəcə, təəssüf hissi doğurur. Lakin bu arxaikləşmiş metodlarla Azərbaycana
qarşı təzyiq göstərmək
qeyri-mümkündür.
Prezident İlham Əliyev hələ 2015-ci il sentyabrın
15-də Çex Respublikasının Prezidenti Miloş Zeman ilə görüşündə Avropa
Parlamentinin həmin dövrdə Azərbaycanla baglı qəbul etdiyi qərəzli qətnaməyə kəskin
münasibətini bildirmişdi: “Bu gün Avropa məkanında, xüsusilə Avropa
Parlamentində anti-Azərbaycan qruplaşması yaranıbdır. Bu qruplaşma əlindən
gələni etməyə çalışır ki, Azərbaycanı gözdən salsın və imicini ləkələsin. Bizim
üçün, bir Prezident kimi mənim üçün Avropa Parlamenti tərəfindən qəbul edilmiş
bu qətnamə kağız parçasından başqa bir şey deyil. Mən buna əhəmiyyət vermirəm.
Əlbəttə ki, bunu pisləyirəm, ancaq bu qətnamə bizim iradəmizə, tutduğumuz
mövqeyə heç bir təsir etməyəcək. Azərbaycanı özünə tabe etmək istəyən xarici
dairələrə də sözüm ondan ibarətdir ki, sizin bütün səyləriniz əbəsdir.
Azərbaycanın müstəqil, milli maraqlar üzərində formalaşmış siyasətinə heç bir
kənar qüvvə şantaj, böhtan yolu ilə təsir edə bilməz”.
Комментарии
Отправить комментарий